4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volvo |
Model | XC40 |
Nesil | XC40 (facelift 2022) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 B3 (163 bg) Mild Hybrid Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Mart, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 9.1-9.6 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 6.1-6.9 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 5.6-6.2 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 6.8-7.6 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 6.6-7.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 150-166 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.2 saniye |
Maksimum sürat | 180 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
100 km/saat - 0 | 36 m |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 14 bg |
Elektrikli motor torku | 40 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 163 bg @ 4750-5250 dev/dak |
Litre başına güç | 82.8 bg/Lt |
Tork | 265 Nm |
Maksimum motor hızı | 6000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | B420T4 |
Motor hacmi | 1969 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82 mm |
Silindir içi vuruş | 93.2 mm |
Sıkıştırma oranı | 12:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Bagaj hacmi en az | 452 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1328 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 54 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1600 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4425 mm |
Genişlik | 1863 mm |
aynalar katlı genişlik | 1910 mm |
aynalar dahil genişlik | 2034 mm |
Yükseklik | 1652 mm |
Dingil Mesafesi | 2702 mm |
Ön tekerlek izi | 1601 mm |
Arka tekerlek izi | 1626 mm |
ön çıkıntı | 855 mm |
arka çıkıntı | 868 mm |
Yerden yükseklik | 196 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.340 |
En az dönüş açısı | 11.8 m |
Yaklaşım açısı | 20.3° |
Kalkış açısı | 26.9° |
rampa açısı | 20.3° |
sığ derinliği | 450 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DCT EVO |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 296-345x25-30 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 280-340x12-20 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Jant Boyutu | 16; 17; 18 |