4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volvo |
Model | XC40 |
Nesil | XC40 |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 B5 (250 bg) Mild Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Şubat, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Mart, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7.7-8.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 174-186 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 7-7.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 159-163 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.1 saniye |
Maksimum sürat | 180 km/saat |
100 km/saat - 0 | 36 m |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 14 bg |
Elektrikli motor torku | 40 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 250 bg @ 5400-5700 dev/dak |
Litre başına güç | 127 bg/Lt |
Tork | 350 Nm @ 1800-4800 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 6200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | B420T2 |
Motor hacmi | 1969 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81.99 mm |
Silindir içi vuruş | 93.19 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 6.1 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Bagaj hacmi en az | 460 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1336 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 54 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2100 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4425 mm |
Genişlik | 1863 mm |
aynalar katlı genişlik | 1910 mm |
aynalar dahil genişlik | 2034 mm |
Yükseklik | 1652 mm |
Dingil Mesafesi | 2702 mm |
Ön tekerlek izi | 1601 mm |
Arka tekerlek izi | 1626 mm |
Yerden yükseklik | 211 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.34-0.37 |
En az dönüş açısı | 11.8 m |
Yaklaşım açısı | 21.7° |
Kalkış açısı | 30.4° |
rampa açısı | 21.9° |
sığ derinliği | 450 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman Geartronic |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Bağımsız helezon yaylı süspansiyon, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Disk, 296-345 mm |
Arka frenler | Disk, 302-340 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Jant Boyutu | 16; 17; 18 |