4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volvo |
Model | V90 |
Nesil | V90 Cross Country (facelift 2020) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 B6 (299 bg) Mild Hybrid AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Kombi, Crossover |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 8.1-9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 167-171 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 7.4-7.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 167-171 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.1 saniye |
Maksimum sürat | 180 km/saat |
100 km/saat - 0 | 35 m |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 14 bg |
Elektrikli motor torku | 40 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 299 bg @ 5400 dev/dak |
Litre başına güç | 151.9 bg/Lt |
Tork | 420 Nm @ 2100-4800 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 6300 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | B420T |
Motor hacmi | 1969 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81.99 mm |
Silindir içi vuruş | 93.19 mm |
Sıkıştırma oranı | 9:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör Ve Mekanik süperşarj, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 6.1 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Bagaj hacmi en az | 560 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1526 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 60 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2400 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Ön tekerlek izi | 1652-1655 mm |
Arka tekerlek izi | 1643-1645 mm |
Yerden yükseklik | 210 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.35-0.37 |
En az dönüş açısı | 12.0 m |
Yaklaşım açısı | 19° |
Kalkış açısı | 20.7° |
rampa açısı | 17.7° |
sığ derinliği | 300 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman Geartronic |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Enine sabitleyici, Yay |
Ön frenler | Disk, 345 mm |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Jant Boyutu | 18; 19; 20; 21 |