4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | XL1 |
Nesil | XL1 |
Modifikasyonu (Motor) | 0.8 TDI (69 bg) Plug-in Hybrid DSG |
Üretim başlangıç yılı | 2014 yıl |
Son üretim yılı | 2016 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 0.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 21 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 12.7 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 12.7 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 12.1 saniye |
Maksimum sürat | 160 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 11.5 Kg/bg, 86.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.7 Kg/Nm, 176.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 5.5 kWh |
Elektrikle gidilebilen menzil (NEDC) | 50 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC) | 7.2 kWh/100 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 27 bg |
Elektrikli motor torku | 140 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 69 bg |
Sistem tork | 140 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 48 bg @ 4000 dev/dak |
Litre başına güç | 60 bg/Lt |
Tork | 120 Nm @ 2000 dev/dak |
Motor düzeni | Arka, enine |
Motor Modeli/Kodu | CSCA |
Motor hacmi | 800 cm3 |
Silindir Adedi | 2 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 80.5 mm |
Sıkıştırma oranı | 16:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 3.1 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 795 Kg |
Maksimum ağırlık | 1000 Kg |
Azami yük | 205 Kg |
Bagaj hacmi en az | 120 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 10 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3888 mm |
Genişlik | 1665 mm |
Yükseklik | 1153 mm |
Dingil Mesafesi | 2224 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.189 |
En az dönüş açısı | 10.3 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Enine sabitleyici |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 115/80 R15Arka lastikler: 145/55 R16 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 3.5J x 15Arka jantlar: 4.5J x 16 |