Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Volkswagen Up! 1.0 (60 bg) ASG

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2012-2016
Motor Kodu :
CHYA
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Hatchback
Motor Gücü :
60 bg @ 5000-6000 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
999 cm3
Vites :
5 vites, otomatik şanzıman

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Volkswagen
Model Up!
Nesil Up!
Modifikasyonu (Motor) 1.0 (60 bg) ASG
Üretim başlangıç yılı 2012 yıl
Son üretim yılı 2016 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Hatchback
Koltuk Sayısı 4
Kapı sayısı 3-5
Performans
Şehir içi yakıt tüketimi 5.3 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 3.9 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi 4.4 Lt/100 km
CO2 Emisyonları 103 g/km
Yakıt Tipi Benzin
Hızlanma 0 - 100 km/saat 15.3 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 15.3 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 14.5 saniye
Maksimum sürat 160 km/saat
Emisyon Standardı Euro 5
Ağırlık/güç oranı 15.5 Kg/bg, 64.4 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 9.8 Kg/Nm, 101.9 Nm/ton
Motor
Güç 60 bg @ 5000-6000 dev/dak
Litre başına güç 60.1 bg/Lt
Tork 95 Nm @ 3000-4300 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu CHYA
Motor hacmi 999 cm3
Silindir Adedi 3
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Çok noktalı enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Motor yağı kapasitesi 3.4 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 932 Kg
Maksimum ağırlık 1290 Kg
Azami yük 358 Kg
Bagaj hacmi en az 251 Lt
Bagaj hacmi en fazla 951 Lt
Yakıt deposu hacmi 35 Lt
Boyutlar
Uzunluk 3540 mm
Genişlik 1645 mm
Yükseklik 1489 mm
Dingil Mesafesi 2420 mm
Ön tekerlek izi 1428 mm
Arka tekerlek izi 1424 mm
En az dönüş açısı 9.8 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 5 vites, otomatik şanzıman
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon