4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | Transporter |
Nesil | Transporter (T6.1, facelift 2019) Kombi Crew Van |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 TDI (199 bg) 4MOTION DSG L2H1 |
Üretim başlangıç yılı | 2019 yıl |
Son üretim yılı | 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Kamyonet |
Koltuk Sayısı | 5-6 |
Kapı sayısı | 4-5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 8.6-9.1 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 6.8-7.6 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 7.4-8.1 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 196-215 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 9.3 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 9.3 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.8 saniye |
Maksimum sürat | 198 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d TEMP-EVAP-ISC |
Ağırlık/güç oranı | 11.2 Kg/bg, 89.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5 Kg/Nm, 201.9 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 199 bg @ 3800-4000 dev/dak |
Litre başına güç | 101.1 bg/Lt |
Tork | 450 Nm @ 1400-2400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA288 / CXEC |
Motor hacmi | 1968 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 95.5 mm |
Sıkıştırma oranı | 15.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | BiTurbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 7.4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2229-2380 Kg |
Maksimum ağırlık | 3000-3200 Kg |
Azami yük | 771-820 Kg |
Bagaj hacmi en fazla | 4400 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 70 Lt |
AdBlue tankı | 13 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5304 mm |
Genişlik | 1904 mm |
aynalar dahil genişlik | 2297 mm |
Yükseklik | 1990 mm |
Dingil Mesafesi | 3400 mm |
ön çıkıntı | 906 mm |
arka çıkıntı | 998 mm |
Yerden yükseklik | 202 mm |
En az dönüş açısı | 13.2 m |
Yaklaşım açısı | 21.2° |
Kalkış açısı | 16.2° |
rampa açısı | 12.2° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Bağımsız helezon yaylı süspansiyon, Salıncak, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 340x32.5 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 294x22 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/60 R17; 235/55 R17; 255/45 R18 |
Jant Boyutu | 7J x 17; 8J x 18 |