4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | Tiguan |
Nesil | Tiguan III |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 TSI (265 bg) 4MOTION DSG |
Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 11.7 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 8.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 7.3 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 8.4 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 8.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 193 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 5.6 saniye |
Maksimum sürat | 242 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 6.3 Kg/bg, 157.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.2 Kg/Nm, 238.4 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 265 bg @ 5000 dev/dak |
Litre başına güç | 133.6 bg/Lt |
Tork | 400 Nm @ 1650-4350 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA888 evo4 |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82.5 mm |
Silindir içi vuruş | 92.8 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1678 Kg |
Maksimum ağırlık | 2220 Kg |
Azami yük | 542 Kg |
Bagaj hacmi en az | 652 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1650 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 58 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 2200 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4539 mm |
Genişlik | 1859 mm |
aynalar dahil genişlik | 2140 mm |
Yükseklik | 1656 mm |
Dingil Mesafesi | 2680 mm |
Ön tekerlek izi | 1584-1588 mm |
Arka tekerlek izi | 1574-1578 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.28 |
En az dönüş açısı | 11.7 m |
Yaklaşım açısı | 17° |
Kalkış açısı | 20.4° |
rampa açısı | 17.2° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 255/40 R20 |
Jant Boyutu | 8.5J x 20 |