4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | T-Roc |
Nesil | T-Roc (facelift 2022) |
Modifikasyonu (Motor) | R 2.0 TSI (300 bg) OPF 4MOTION DSG |
Üretim başlangıç yılı | Ocak, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 11.9 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 8.3 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 7.3 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 8.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 8.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 194 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC) | 9.3 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC) | 6.8 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 7.8 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 177 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.7 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6d-ISC-FCM |
Ağırlık/güç oranı | 5.3 Kg/bg, 190.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.9 Kg/Nm, 253.5 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 300 bg @ 5300-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 151.2 bg/Lt |
Tork | 400 Nm @ 2000-5200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1578 Kg |
Maksimum ağırlık | 2060 Kg |
Azami yük | 482 Kg |
Bagaj hacmi en az | 392 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1900 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1700 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4236 mm |
Genişlik | 1819 mm |
aynalar dahil genişlik | 2012 mm |
Yükseklik | 1568 mm |
Dingil Mesafesi | 2594 mm |
Ön tekerlek izi | 1541-1549 mm |
Arka tekerlek izi | 1550-1558 mm |
Yaklaşım açısı | 17.5° |
Kalkış açısı | 19.5° |
rampa açısı | 13.5° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/50 R18 |
Jant Boyutu | 7J x 18 |