4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | Passat |
Nesil | Passat (B8, facelift 2019) |
Modifikasyonu (Motor) | GTE 1.4 TSI (218 bg) Plug-in Hybrid DSG |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2019 yıl |
Son üretim yılı | 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 1.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 27 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 1.4-1.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 32-34 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7 saniye |
Maksimum sürat | 222 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d-ISC |
Ağırlık/güç oranı | 7.6 Kg/bg, 131.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.1 Kg/Nm, 241.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 13 kWh |
Net batarya kapasitesi | 10.4 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Zemin altında, arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (NEDC) | 68-70 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 15.7 kWh/100 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC) | 13.8-14.2 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 130 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 115 bg |
Elektrikli motor torku | 330 Nm |
Elektrik motorunun maksimum devir sayısı | 6000 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 218 bg |
Sistem tork | 400 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 156 bg |
Litre başına güç | 111.8 bg/Lt |
Tork | 250 Nm @ 1550-3500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA211 / DGEB |
Motor hacmi | 1395 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 74.5 mm |
Silindir içi vuruş | 80 mm |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1655 Kg |
Maksimum ağırlık | 2220 Kg |
Azami yük | 565 Kg |
Bagaj hacmi en az | 402 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 968 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 50 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1900 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1600 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 90 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4775 mm |
Genişlik | 1832 mm |
aynalar dahil genişlik | 2083 mm |
Yükseklik | 1483 mm |
Dingil Mesafesi | 2786 mm |
Ön tekerlek izi | 1578-1586 mm |
Arka tekerlek izi | 1564-1572 mm |
Yerden yükseklik | 145 mm |
En az dönüş açısı | 11.7 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/55 R17; 235/45 R18 |
Jant Boyutu | 7J x 17; 8J x 18 |