4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | Golf |
Nesil | Golf VIII (facelift 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | R 2.0 TSI (333 bg) 4MOTION DSG |
Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 11.6-11.9 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 8.4-8.7 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 6.9-7.3 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 7.6-8.1 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 8.1-8.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 184-193 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.4 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 4.4 Kg/bg, 226.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.5 Kg/Nm, 285.1 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 333 bg @ 5600-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 167.8 bg/Lt |
Tork | 420 Nm @ 2100-5500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA888 evo4 |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82.5 mm |
Silindir içi vuruş | 92.8 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1473 Kg |
Maksimum ağırlık | 2040 Kg |
Azami yük | 567 Kg |
Bagaj hacmi en az | 341 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1197 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Frenli treyler yükü (8%) | 1900 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1700 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4296 mm |
Genişlik | 1789 mm |
aynalar dahil genişlik | 2073 mm |
Yükseklik | 1454 mm |
Dingil Mesafesi | 2629 mm |
Ön tekerlek izi | 1539-1541 mm |
Arka tekerlek izi | 1516-1518 mm |
En az dönüş açısı | 12 m |
Yaklaşım açısı | 11.6° |
Kalkış açısı | 15.7° |
rampa açısı | 11.6° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/40 R18; 235/35 R19 |
Jant Boyutu | 18; 19 |