4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | Golf |
Nesil | Golf VIII (facelift 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | GTI 2.0 TSI (265 bg) DSG |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 10.8 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 7.2 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 5.9 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 6.7 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7.1 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 162 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 5.6 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6 EB |
Ağırlık/güç oranı | 5.2 Kg/bg, 190.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.8 Kg/Nm, 266 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 265 bg @ 5250-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 133.6 bg/Lt |
Tork | 370 Nm @ 1600-4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA888 evo4 |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82.5 mm |
Silindir içi vuruş | 92.8 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1391 Kg |
Maksimum ağırlık | 1950 Kg |
Azami yük | 559 Kg |
Bagaj hacmi en az | 374 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1230 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 50 Lt |
Frenli treyler yükü (8%) | 1800 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1600 Kg |
Frensiz treyler yükü | 730 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4289 mm |
Genişlik | 1789 mm |
aynalar dahil genişlik | 2073 mm |
Yükseklik | 1471 mm |
Dingil Mesafesi | 2627 mm |
Ön tekerlek izi | 1535-1545 mm |
Arka tekerlek izi | 1516-1526 mm |
En az dönüş açısı | 12 m |
Yaklaşım açısı | 12.3° |
Kalkış açısı | 13.2° |
rampa açısı | 10.6° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/45 R17; 225/40 R18; 235/35 R19 |
Jant Boyutu | 7.5J x 17; 7.5J x 18; 8J x 19 |