4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | Golf |
Nesil | Golf VIII (facelift 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | GTE 1.5 TSI (272 bg) eHybrid DSG |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 0.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 8 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.3 saniye |
Maksimum sürat | 230 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6 EA |
Ağırlık/güç oranı | 5.9 Kg/bg, 170.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4 Kg/Nm, 250.8 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 25.7 kWh |
Net batarya kapasitesi | 19.7 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum-nikel manganez kobalt oksit (Li-NMC) |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 131 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 15.9-16.2 kWh/100 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 116 bg |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 272 bg |
Sistem tork | 400 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 177 bg |
Litre başına güç | 118.2 bg/Lt |
Tork | 250 Nm @ 1500-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA211 evo2 |
Motor hacmi | 1498 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 74.5 mm |
Silindir içi vuruş | 85.9 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1595 Kg |
Maksimum ağırlık | 2100 Kg |
Azami yük | 505 Kg |
Bagaj hacmi en az | 273 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1129 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 40 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1700 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4289 mm |
Genişlik | 1789 mm |
aynalar dahil genişlik | 2073 mm |
Yükseklik | 1478 mm |
Dingil Mesafesi | 2630 mm |
Ön tekerlek izi | 1534-1544 mm |
Arka tekerlek izi | 1509-1519 mm |
En az dönüş açısı | 11.1 m |
Yaklaşım açısı | 13° |
Kalkış açısı | 19.2° |
rampa açısı | 11.2° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/45 R17; 225/45 R18 |
Jant Boyutu | 7.5J x 17; 7.5J x 18 |