4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | Golf |
Nesil | Golf VIII |
Modifikasyonu (Motor) | 1.4 TSI (204 bg) eHybrid DSG |
Üretim başlangıç yılı | 2020 yıl |
Son üretim yılı | 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 0.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 21 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 1.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 33 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7 saniye |
Maksimum sürat | 220 km/saat |
Emisyon Standardı | EURO 6d-ISC-FCM |
Ağırlık/güç oranı | 7.4 Kg/bg, 134.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.3 Kg/Nm, 231 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 13 kWh |
Net batarya kapasitesi | 10.4 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya ağırlığı | 130 Kg |
Batarya konumu | Zemin altında, arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (NEDC) | 79 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC) | 10.1 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 130 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 110 bg |
Elektrikli motor torku | 330 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 204 bg |
Sistem tork | 350 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 150 bg @ 5000-6000 dev/dak |
Litre başına güç | 107.5 bg/Lt |
Tork | 250 Nm @ 1550-3500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | DGEA |
Motor hacmi | 1395 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 74.5 mm |
Silindir içi vuruş | 80 mm |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1515 Kg |
Maksimum ağırlık | 2020 Kg |
Azami yük | 505 Kg |
Bagaj hacmi en az | 273 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1129 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 39.5 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1700 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4284 mm |
Genişlik | 1789 mm |
aynalar dahil genişlik | 2073 mm |
Yükseklik | 1482 mm |
Dingil Mesafesi | 2629 mm |
Ön tekerlek izi | 1533-1543 mm |
Arka tekerlek izi | 1506-1516 mm |
En az dönüş açısı | 10.9 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 205/55 R16; 225/45 R17; 225/40 R18 |
Jant Boyutu | 7J x 16; 7.5J x 17; 7.5J x 18 |