4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Volkswagen |
Model | Golf |
Nesil | Golf VII (5-door, facelift 2017) |
Modifikasyonu (Motor) | GTE 1.4 TSI (204 bg) Plug-in Hybrid DSG OPF |
Üretim başlangıç yılı | Ağustos, 2019 yıl |
Son üretim yılı | Mayıs ayı, 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 1.9-2.1 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 43-47 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.2 saniye |
Maksimum sürat | 222 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d-ISC |
Ağırlık/güç oranı | 7.5 Kg/bg, 132.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.4 Kg/Nm, 227.3 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 8.7 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (NEDC, WLTP eşdeğer) | 45-49 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 12.1-12.7 kWh/100 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 102 bg @ 2500 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 330 Nm |
Elektrik motorunun maksimum devir sayısı | 7000 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 204 bg |
Sistem tork | 350 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 150 bg @ 5000-6000 dev/dak |
Litre başına güç | 107.5 bg/Lt |
Tork | 250 Nm @ 1550-3500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA211 / DGEA |
Motor hacmi | 1395 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 74.5 mm |
Silindir içi vuruş | 80 mm |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1540 Kg |
Maksimum ağırlık | 2040 Kg |
Azami yük | 500 Kg |
Bagaj hacmi en az | 272 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1162 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 40 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1700 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4276 mm |
Genişlik | 1799 mm |
aynalar dahil genişlik | 2027 mm |
Yükseklik | 1484 mm |
Dingil Mesafesi | 2630 mm |
Ön tekerlek izi | 1533-1549 mm |
Arka tekerlek izi | 1503-1521 mm |
Yerden yükseklik | 140 mm |
En az dönüş açısı | 10.9 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 205/55 R16; 225/45 R17; 225/40 R18 |
Jant Boyutu | 6.5J x 16; 7.5J x 17; 7.5J x 18 |