Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Volkswagen Golf 1.6 FSI (110 bg)

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2002-2005
Motor Kodu :
BAD
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Kombi
Motor Gücü :
110 bg @ 5800 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1598 cm3
Vites :
5 vites, manuel şanzıman

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Volkswagen
Model Golf
Nesil Golf IV Variant
Modifikasyonu (Motor) 1.6 FSI (110 bg)
Üretim başlangıç yılı 2002 yıl
Son üretim yılı 2005 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Kombi
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Şehir içi yakıt tüketimi 8.1 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 5.3 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi 6.2 Lt/100 km
Yakıt Tipi Benzin
Hızlanma 0 - 100 km/saat 11.7 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 11.7 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 11.1 saniye
Maksimum sürat 194 km/saat
Emisyon Standardı Euro 4
Ağırlık/güç oranı 11.4 Kg/bg, 87.5 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 8.1 Kg/Nm, 123.3 Nm/ton
Motor
Güç 110 bg @ 5800 dev/dak
Litre başına güç 68.8 bg/Lt
Tork 155 Nm @ 4400 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu BAD
Motor hacmi 1598 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 76.5 mm
Silindir içi vuruş 86.9 mm
Sıkıştırma oranı 12:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Motor yağı kapasitesi 3.5 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 6 Lt
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1257 Kg
Maksimum ağırlık 1820 Kg
Azami yük 563 Kg
Yakıt deposu hacmi 60 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4397 mm
Genişlik 1735 mm
Yükseklik 1485 mm
Ön tekerlek izi 1513 mm
Arka tekerlek izi 1494 mm
En az dönüş açısı 10 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 5 vites, manuel şanzıman
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Hava soğutmalı diskler
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Hidrolik Direksiyon