4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Wildlander |
Nesil | Wildlander |
Modifikasyonu (Motor) | 2.5L (222 bg) Hybrid E-Four e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | 2019 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 5 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 180 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 7.8 Kg/bg, 128.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 7.8 Kg/Nm, 128.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 244.8 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 120 bg |
Elektrikli motor torku | 202 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 54 bg |
Elektrikli motor torku | 121 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 222 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 178 bg @ 5700 dev/dak |
Litre başına güç | 71.6 bg/Lt |
Tork | 221 Nm @ 3600-5200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | A25B-FXS |
Motor hacmi | 2487 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 87.5 mm |
Silindir içi vuruş | 103.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 14:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, VVT-iE, VVT-i |
Motor yağı kapasitesi | 4.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.7 Lt |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1725 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4665 mm |
Genişlik | 1855 mm |
Yükseklik | 1680 mm |
Dingil Mesafesi | 2690 mm |
Ön tekerlek izi | 1605 mm |
Arka tekerlek izi | 1620 mm |
En az dönüş açısı | 11.0 m |
Yaklaşım açısı | 17.8° |
Kalkış açısı | 20.1° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/60 R18 |
Jant Boyutu | 7J x 18 |