4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Venza |
Nesil | Venza I (AV10) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.7 (182 bg) AWD |
Üretim başlangıç yılı | 2008 yıl |
Son üretim yılı | 2012 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Motor | |
Güç | 182 bg @ 4800 dev/dak |
Litre başına güç | 67.6 bg/Lt |
Tork | 240 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | 1AR-FE |
Motor hacmi | 2694 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 95 mm |
Silindir içi vuruş | 95 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 7.1 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Yakıt deposu hacmi | 67 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4801 mm |
Genişlik | 1905 mm |
Yükseklik | 1610 mm |
Dingil Mesafesi | 2776 mm |
Ön tekerlek izi | 1631 mm |
Arka tekerlek izi | 1636 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız helezon yaylı süspansiyon |