4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Tundra |
Nesil | Tundra III CrewMax Standard Bed |
Modifikasyonu (Motor) | 3.5 V6 i-FORCE MAX (437 bg) Hybrid ECT-i |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Pick-up |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | LEV-III |
Ağırlık/güç oranı | 6 Kg/bg, 166.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.3 Kg/Nm, 301.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 1.87 kWh |
Batarya voltajı | 288 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Batarya konumu | Ön koltukların altında |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 29 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 48 bg |
Elektrikli motor torku | 250 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 437 bg @ 5200 dev/dak |
Litre başına güç | 126.9 bg/Lt |
Tork | 790 Nm @ 2400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | V35A-FTS |
Motor hacmi | 3445 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 85.5 mm |
Silindir içi vuruş | 100 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.4:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC, Dual VVT-i |
Motor yağı kapasitesi | 7.3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 12.4 Lt |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2624-2660 Kg |
Maksimum ağırlık | 3171-3270 Kg |
Azami yük | 547-610 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 122 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 5148 Kg |
Römork burun yükü | 519 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 6238 mm |
Genişlik | 2037 mm |
Yükseklik | 1981 mm |
Dingil Mesafesi | 4006 mm |
Ön tekerlek izi | 1737 mm |
Arka tekerlek izi | 1737 mm |
Yerden yükseklik | 216 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.36 |
En az dönüş açısı | 15.2 m |
Yaklaşım açısı | 21° |
Kalkış açısı | 24° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 10 vites, otomatik şanzıman ECT-i |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 353 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 345 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 265/60 R20 |
Jant Boyutu | 8J x 20 |