4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Tundra |
Nesil | Tundra III CrewMax Standard Bed |
Modifikasyonu (Motor) | 3.5 V6 i-FORCE MAX (437 bg) Hybrid 4WD-i ECT-i |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Pick-up |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | LEV-III |
Ağırlık/güç oranı | 6.3 Kg/bg, 158 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.5 Kg/Nm, 285.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 1.87 kWh |
Batarya voltajı | 288 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 29 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 49 bg |
Elektrikli motor torku | 250 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 437 bg @ 5200 dev/dak |
Litre başına güç | 126.9 bg/Lt |
Tork | 790 Nm @ 2400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | V35A-FTS |
Motor hacmi | 3445 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 85.5 mm |
Silindir içi vuruş | 100 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.4:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC, Dual VVT-i |
Motor yağı kapasitesi | 7.3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 12.4 Lt |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2765-2805 Kg |
Maksimum ağırlık | 3279-3529 Kg |
Azami yük | 514-724 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 122 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 5008 Kg |
Römork burun yükü | 507 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 6238 mm |
Genişlik | 2037 mm |
Yükseklik | 1981 mm |
Dingil Mesafesi | 4006 mm |
Ön tekerlek izi | 1737 mm |
Arka tekerlek izi | 1737 mm |
Yerden yükseklik | 216 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.36 |
En az dönüş açısı | 15.2 m |
Yaklaşım açısı | 21° |
Kalkış açısı | 24° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 10 vites, otomatik şanzıman ECT-i |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 353 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 345 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 265/60 R20 |
Jant Boyutu | 8J x 20 |