4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Sequoia |
Nesil | Sequoia III (XK80) |
Modifikasyonu (Motor) | 3.5 V6 i-FORCE MAX (437 bg) Hybrid 4WD ECT-i |
Üretim başlangıç yılı | Haziran, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 7-8 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | LEV III |
Ağırlık/güç oranı | 6.3 Kg/bg, 159.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.5 Kg/Nm, 288.8 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 1.87 kWh |
Batarya voltajı | 288 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 49 bg |
Elektrikli motor torku | 250 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 437 bg @ 5200 dev/dak |
Litre başına güç | 126.9 bg/Lt |
Tork | 790 Nm @ 2400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | V35A-FTS |
Motor hacmi | 3445 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 85.5 mm |
Silindir içi vuruş | 100 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.4:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC, Dual VVT-i |
Motor yağı kapasitesi | 7.3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 14.5 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2735-2805 Kg |
Maksimum ağırlık | 3454 Kg |
Azami yük | 649-719 Kg |
Bagaj hacmi en az | 326-631 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2461 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 85 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 4137 Kg |
Römork burun yükü | 414 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5286 mm |
Genişlik | 2022 mm |
Yükseklik | 1885-1974 mm |
Dingil Mesafesi | 3099 mm |
Ön tekerlek izi | 1742-1768 mm |
Arka tekerlek izi | 1737-1763 mm |
ön çıkıntı | 965 mm |
arka çıkıntı | 1219 mm |
Yerden yükseklik | 213-231 mm |
En az dönüş açısı | 12.3-13.6 m |
Yaklaşım açısı | 15-23° |
Kalkış açısı | 20° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 10 vites, otomatik şanzıman ECT-i |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 353.06 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 345.44 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 265/70 R18; 285/65 R18; 265/60 R20; 265/50 R22 |
Jant Boyutu | 18; 20; 22 |