4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | RAV4 |
Nesil | RAV4 V |
Modifikasyonu (Motor) | 2.5 (219 bg) Hybrid AWD-i e-CVT (USA) |
Üretim başlangıç yılı | 2018 yıl |
Son üretim yılı | Eylül, 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 5.7 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.4 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | SULEV |
Ağırlık/güç oranı | 7.7 Kg/bg, 130.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 7.6 Kg/Nm, 131.3 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 244.8 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 118 bg |
Elektrikli motor torku | 202 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 54 bg |
Elektrikli motor torku | 121 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Sistem gücü | 219 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 176 bg @ 5700 dev/dak |
Litre başına güç | 70.8 bg/Lt |
Tork | 221 Nm @ 3600-5200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | A25A-FXS |
Motor hacmi | 2487 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 87.5 mm |
Silindir içi vuruş | 103.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 14:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.7 Lt |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1683-1724 Kg |
Maksimum ağırlık | 2232 Kg |
Azami yük | 508-549 Kg |
Bagaj hacmi en az | 1048 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 794 Kg |
Römork burun yükü | 79 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4595 mm |
Genişlik | 1854 mm |
Yükseklik | 1685 mm |
Dingil Mesafesi | 2690 mm |
Ön tekerlek izi | 1600 mm |
Arka tekerlek izi | 1618 mm |
Yerden yükseklik | 206 mm |
En az dönüş açısı | 11 m |
Yaklaşım açısı | 19° |
Kalkış açısı | 21° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 305 mm |
Arka frenler | Disk, 282 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/65 R17; 225/60 R18 |
Jant Boyutu | 7.0J x 17; 7.0J x 18 |