4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Prius |
Nesil | Prius c |
Modifikasyonu (Motor) | 1.5 (101 bg) Hybrid e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | 2017 yıl |
Son üretim yılı | 2019 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 4.9 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 5.5 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 5.1 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 11.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 11.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 10.9 saniye |
Maksimum sürat | 171 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 11.4 Kg/bg, 88 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 10.3 Kg/Nm, 96.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 144 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 61 bg |
Elektrikli motor torku | 169 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 101 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 73 bg @ 4800 dev/dak |
Litre başına güç | 48.8 bg/Lt |
Tork | 111 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | 1NZ-FXE |
Motor hacmi | 1497 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 74.93 mm |
Silindir içi vuruş | 84.58 mm |
Sıkıştırma oranı | 13.4:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, VVT-i |
Motor yağı kapasitesi | 3.7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 5.3 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1148 Kg |
Bagaj hacmi en az | 484 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 36 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4125 mm |
Genişlik | 1742 mm |
Yükseklik | 1514 mm |
Dingil Mesafesi | 2550 mm |
Ön tekerlek izi | 1481 mm |
Arka tekerlek izi | 1476 mm |
Yerden yükseklik | 140 mm |
En az dönüş açısı | 9.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 254 mm |
Arka frenler | Kampana, 228.6 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 175/65 R15; 195/50 R16 |
Jant Boyutu | 5J x 15; 6J x 16 |