4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Porte |
Nesil | Porte II |
Modifikasyonu (Motor) | 1.5i (109 bg) CVT-i |
Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 2012 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 3 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 6.9 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 5 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 10.7 Kg/bg, 93.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.6 Kg/Nm, 116.2 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 109 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 72.9 bg/Lt |
Tork | 136 Nm @ 4400 dev/dak |
Motor Modeli/Kodu | 1NZ-FE |
Motor hacmi | 1496 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 3.7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 5 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1170 Kg |
Maksimum ağırlık | 1445 Kg |
Azami yük | 275 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 42 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3995 mm |
Genişlik | 1695 mm |
Yükseklik | 1690 mm |
Dingil Mesafesi | 2600 mm |
Ön tekerlek izi | 1485 mm |
Arka tekerlek izi | 1475 mm |
Yerden yükseklik | 135 mm |
En az dönüş açısı | 10.0 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman CVT-i |
Ön süspansiyon | Bağımsız helezon yaylı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |