4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Mark II |
Nesil | Mark II Wagon (GX70) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0i 24V (135 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1984 yıl |
Son üretim yılı | 1997 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.9 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 9.5 Kg/bg, 105.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 7.2 Kg/Nm, 138.3 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 135 bg @ 5600 dev/dak |
Litre başına güç | 67.9 bg/Lt |
Tork | 177 Nm @ 4400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | 1G-FE |
Motor hacmi | 1988 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 75 mm |
Silindir içi vuruş | 75 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.6:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.1 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1280 Kg |
Maksimum ağırlık | 1555 Kg |
Azami yük | 275 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 65 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4690 mm |
Genişlik | 1690 mm |
Yükseklik | 1475 mm |
Dingil Mesafesi | 2660 mm |
Ön tekerlek izi | 1425 mm |
Arka tekerlek izi | 1385 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Coilover yaylı destek |
Arka süspansiyon | Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | 185/70 R14 S |