4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Highlander |
Nesil | Highlander IV |
Modifikasyonu (Motor) | 2.5 (243 bg) Hybrid AWD e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 7-8 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 6.7 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.7-6.9 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.7 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 8.3 Kg/bg, 120 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.5 Kg/Nm, 117 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 288 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 182 bg |
Elektrikli motor torku | 270 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 54 bg |
Elektrikli motor torku | 121 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 243 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 186 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 74.8 bg/Lt |
Tork | 237 Nm @ 4400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | A25A-FXS |
Motor hacmi | 2487 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 87.5 mm |
Silindir içi vuruş | 103.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 14:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 9.9 Lt |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2025-2084 Kg |
Maksimum ağırlık | 2722 Kg |
Azami yük | 638-697 Kg |
Bagaj hacmi en az | 453 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2387 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 65 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1588 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4950 mm |
Genişlik | 1930 mm |
Yükseklik | 1730 mm |
Dingil Mesafesi | 2850 mm |
Ön tekerlek izi | 1659 mm |
Arka tekerlek izi | 1661 mm |
Yerden yükseklik | 203 mm |
En az dönüş açısı | 11.4 m |
Yaklaşım açısı | 18.1° |
Kalkış açısı | 22.7° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 338 mm |
Arka frenler | Disk, 338 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/65 R18; 235/55 R20 |
Jant Boyutu | 8J x 18; 8J x 20 |