4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Corolla |
Nesil | Corolla I Station Wagon (E10) |
Modifikasyonu (Motor) | 1200 (68 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1969 yıl |
Son üretim yılı | 1970 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 3 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 135 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 11.5 Kg/bg, 87.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.4 Kg/Nm, 119.2 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 68 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 58.3 bg/Lt |
Tork | 93 Nm @ 3800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | 3K |
Motor hacmi | 1166 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 75 mm |
Silindir içi vuruş | 66 mm |
Sıkıştırma oranı | 9:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | OHV |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 780 Kg |
Maksimum ağırlık | 1200 Kg |
Azami yük | 420 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 36 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3895 mm |
Genişlik | 1490 mm |
Yükseklik | 1400 mm |
Dingil Mesafesi | 2285 mm |
Ön tekerlek izi | 1230 mm |
Arka tekerlek izi | 1220 mm |
ön çıkıntı | 640 mm |
arka çıkıntı | 970 mm |
En az dönüş açısı | 9.1 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 4 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız helezon yaylı süspansiyon, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Yay |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Kampana |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |