4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Century |
Nesil | Century III (UWG60) |
Modifikasyonu (Motor) | 5.0 V8 (431 bg) Hybrid e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2017 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Batarya konumu | Yolcu kabininin arka duvarının arkasında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 224 bg |
Elektrikli motor torku | 300 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Sistem gücü | 431 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 381 bg @ 6200 dev/dak |
Litre başına güç | 76.7 bg/Lt |
Tork | 510 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | 2UR-FSE |
Motor hacmi | 4968 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 94 mm |
Silindir içi vuruş | 89.5 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 9.4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 11.1 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5335 mm |
Genişlik | 1930 mm |
Yükseklik | 1505 mm |
Dingil Mesafesi | 3090 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/55 R18 |
Jant Boyutu | 7.5J x 18 |