4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Supra |
Nesil | Celica Supra I (A40/A50) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.8 (116 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1979 yıl |
Son üretim yılı | 1981 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 3 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 11.2 Kg/bg, 89.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.6 Kg/Nm, 151.5 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 116 bg @ 4800 dev/dak |
Litre başına güç | 42 bg/Lt |
Tork | 197 Nm @ 3600 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | 5M-E |
Motor hacmi | 2759 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 85 mm |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Tek noktadan enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | SOHC |
Motor yağı kapasitesi | 5.1 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 8 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1300 Kg |
Bagaj hacmi en fazla | 688 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 61 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4615 mm |
Genişlik | 1651 mm |
Yükseklik | 1316 mm |
Dingil Mesafesi | 2629 mm |
Ön tekerlek izi | 1364 mm |
Arka tekerlek izi | 1364 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |
Lastik boyutu | 195/70 R14 |