4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Camry |
Nesil | Camry VI (XV40, facelift 2009) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.4 (187 bg) Hybrid e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | 2009 yıl |
Son üretim yılı | 2011 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 7.1 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.9 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.9 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | AT-PZEV |
Ağırlık/güç oranı | 8.9 Kg/bg, 112.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.9 Kg/Nm, 112.5 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 244.8 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Batarya konumu | Yolcu kabininin arka duvarının arkasında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 143 bg @ 4500 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 270 Nm @ 0-1500 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 187 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 147 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 62.2 bg/Lt |
Tork | 187 Nm @ 4400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | 2AZ-FXE |
Motor hacmi | 2362 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 88.3 mm |
Silindir içi vuruş | 96.5 mm |
Sıkıştırma oranı | 12.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, Dual VVT-i |
Motor yağı kapasitesi | 4.3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.2 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1662 Kg |
Bagaj hacmi en az | 300 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 65 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4806 mm |
Genişlik | 1821 mm |
Yükseklik | 1460 mm |
Dingil Mesafesi | 2776 mm |
Ön tekerlek izi | 1575 mm |
Arka tekerlek izi | 1565 mm |
Yerden yükseklik | 150 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.27 |
En az dönüş açısı | 11.0 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 294 mm |
Arka frenler | Disk, 279 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/60 R16 |
Jant Boyutu | 6.5J x 16 |