Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Toyota C-HR 2.0 (198 bg) Hybrid AWD e-CVT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2023-0000
Motor Kodu :
M20A-FXS
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
SUV
Motor Gücü :
152 bg @ 6000 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1987 cm3
Vites :
otomatik şanzıman eCVT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Toyota
Model C-HR
Nesil C-HR II
Modifikasyonu (Motor) 2.0 (198 bg) Hybrid AWD e-CVT
Üretim başlangıç yılı Haziran, 2023 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipi SUV
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) 4.8-5.2 Lt/100 km
CO2 Emisyonları (WLTP) 112-117 g/km
Yakıt Tipi Benzin
Hızlanma 0 - 100 km/saat 7.9 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 7.9 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 7.5 saniye
Maksimum sürat 180 km/saat
Emisyon Standardı Euro 6 AP
Elektrikli ve Hibrit
Brüt batarya kapasitesi 4.08 kWh
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 113 bg
Elektrikli motor torku 206 Nm
Elektrik motorunun yeri Şanzımana entegre
Elektrik motoru tipi Senkron
Elektrik motoru 2
Elektrikli motor gücü 41 bg
Elektrikli motor torku 84 Nm
Elektrik motorunun yeri Arka aks, enine
Elektrik motoru tipi Senkron
Sistem gücü 198 bg
İçten yanmalı motor
Güç 152 bg @ 6000 dev/dak
Litre başına güç 76.5 bg/Lt
Tork 190 Nm @ 4400-5200 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu M20A-FXS
Motor hacmi 1987 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 80.5 mm
Silindir içi vuruş 97.5 mm
Sıkıştırma oranı 14:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı DOHC, VVT-i, VVT-iE
Motor yağı kapasitesi 4.2 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 6.1 Lt
Motor sistemleri Start & Stop SistemiPartikül filtresi
Hacim ve ağırlıklar.
Yakıt deposu hacmi 43 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4360 mm
Genişlik 1830 mm
Yükseklik 1570 mm
Dingil Mesafesi 2640 mm
ön çıkıntı 915 mm
arka çıkıntı 805 mm
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur.
Çekiş Tüm tekerlekten çekiş (4x4)
Vites sayısı ve şanzıman tipi otomatik şanzıman eCVT
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Disk
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon