4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Tata |
Model | Nano |
Nesil | GenX Nano (facelift 2015) |
Modifikasyonu (Motor) | 0.6i (38 bg) Easy Shift |
Üretim başlangıç yılı | 2015 yıl |
Son üretim yılı | 2018 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 105 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 19.1 Kg/bg, 52.4 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 14.2 Kg/Nm, 70.3 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 38 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 60.9 bg/Lt |
Tork | 51 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor hacmi | 624 cm3 |
Silindir Adedi | 2 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 2.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 2.4 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 725-765 Kg |
Bagaj hacmi en az | 94 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 24 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3164 mm |
Genişlik | 1750 mm |
Yükseklik | 1652 mm |
Dingil Mesafesi | 2230 mm |
Yerden yükseklik | 100 mm |
En az dönüş açısı | 8.0 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, otomatik şanzıman Easy Shift |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız helezon yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Kampana |
Arka frenler | Kampana |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 135/70 R12; 155/65 R12 |
Jant Boyutu | 12 |