4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Suzuki |
Model | Vitara |
Nesil | Vitara IV (facelift 2018) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.4 BOOSTERJET (129 bg) Mild Hybrid ALLGRIP |
Üretim başlangıç yılı | Nisan, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Nisan, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 7.2 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 5.8 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 5.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 6.9 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 6.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 140 g/km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 111 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 10.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 10.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 9.7 saniye |
Maksimum sürat | 190 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 9.9 Kg/bg, 101.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.4 Kg/Nm, 184.3 Nm/ton |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 14 bg @ 3000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 53 Nm @ 500 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 129 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 94 bg/Lt |
Tork | 235 Nm @ 2000-3000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | K14D |
Motor hacmi | 1373 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | Dual VVT |
Motor yağı kapasitesi | 3.6 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.7 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1275 Kg |
Maksimum ağırlık | 1770 Kg |
Azami yük | 495 Kg |
Bagaj hacmi en az | 375 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 710 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 47 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1200 Kg |
Frensiz treyler yükü | 400 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4175 mm |
Genişlik | 1775 mm |
Yükseklik | 1610 mm |
Dingil Mesafesi | 2500 mm |
Ön tekerlek izi | 1535 mm |
Arka tekerlek izi | 1505 mm |
Yerden yükseklik | 185 mm |
En az dönüş açısı | 10.4 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | 215/55 R17 |
Jant Boyutu | 17 |