4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Suzuki |
Model | Ignis |
Nesil | Ignis II (facelift 2020) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.2 Dualjet (83 bg) Mild Hybrid 4WD |
Üretim başlangıç yılı | Şubat, 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Crossover |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 5.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 4.7 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 4.8 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 6.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 5.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 123 g/km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 95 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 12.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 12.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 12.2 saniye |
Maksimum sürat | 165 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 11.3 Kg/bg, 88.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.8 Kg/Nm, 113.8 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 83 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 66.8 bg/Lt |
Tork | 107 Nm @ 2800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | K12D |
Motor hacmi | 1242 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 73 mm |
Silindir içi vuruş | 74.2 mm |
Sıkıştırma oranı | 12.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 3.3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 4 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 940 Kg |
Maksimum ağırlık | 1330 Kg |
Azami yük | 390 Kg |
Bagaj hacmi en az | 204 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1086 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 30 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1000 Kg |
Frensiz treyler yükü | 400 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3700 mm |
Genişlik | 1660 mm |
Yükseklik | 1605 mm |
Dingil Mesafesi | 2435 mm |
Yerden yükseklik | 180 mm |
En az dönüş açısı | 9.4 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bükülme |
Lastik boyutu | 175/65 R15; 175/60 R16 |
Jant Boyutu | 15; 16 |