4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Subaru |
Model | Crosstrek |
Nesil | XV Crosstrek I |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 (160 bg) Hybrid AWD Lineartronic |
Üretim başlangıç yılı | 2013 yıl |
Son üretim yılı | 2015 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV, Crossover |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 8.1 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 7.1 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 7.6 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 9.8 Kg/bg, 102.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 7.1 Kg/Nm, 141.2 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.55 kWh |
Batarya voltajı | 100.8 V |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 40 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 13.4 bg @ 1500-6000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 65 Nm @ 0-1500 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 160 bg @ 6000 dev/dak |
Sistem tork | 221 Nm @ 2000 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 148 bg @ 6200 dev/dak |
Litre başına güç | 74.2 bg/Lt |
Tork | 197 Nm @ 4200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | FB20 |
Motor hacmi | 1995 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Boxer motor |
Silindir çapı | 84 mm |
Silindir içi vuruş | 90 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.8:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 7.5 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1565 Kg |
Bagaj hacmi en az | 609 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1422 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 52 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4450 mm |
Genişlik | 1781 mm |
aynalar dahil genişlik | 1986 mm |
Yükseklik | 1615 mm |
Dingil Mesafesi | 2634 mm |
Ön tekerlek izi | 1524 mm |
Arka tekerlek izi | 1524 mm |
Yerden yükseklik | 221 mm |
En az dönüş açısı | 10.6 m |
Yaklaşım açısı | 18.0° |
Kalkış açısı | 27.7° |
rampa açısı | 20.2° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman Lineartronic CVT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 11.6 mm |
Arka frenler | Disk, 10.8 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/55 R17 |
Jant Boyutu | 7J x 17 |