4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Subaru |
Model | Impreza |
Nesil | Impreza I Coupe (GFC) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 (115 bg) 4WD |
Üretim başlangıç yılı | 1995 yıl |
Son üretim yılı | 2000 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Motor | |
Güç | 115 bg |
Litre başına güç | 57.7 bg/Lt |
Tork | 170 Nm @ 4400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | EJ20G |
Motor hacmi | 1994 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Boxer motor |
Silindir çapı | 92 mm |
Silindir içi vuruş | 75 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | OHC |
Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Bagaj hacmi en az | 365 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 50 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4350 mm |
Genişlik | 1690 mm |
Yükseklik | 1410 mm |
Dingil Mesafesi | 2520 mm |
Ön tekerlek izi | 1470 mm |
Arka tekerlek izi | 1450 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Salıncak |
Arka süspansiyon | Kaldıraç ve çubuklar |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |