4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Subaru |
Model | Forester |
Nesil | Forester VI |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0i e-BOXER (136 bg) AWD Lineartronic |
Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV, Crossover |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 8.3 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 7.8 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 7 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 9.1 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 8.1 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 183 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 12.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 12.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 11.6 saniye |
Maksimum sürat | 188 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 12.4 Kg/bg, 80.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 9.3 Kg/Nm, 107.5 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 0.6 kWh |
Batarya voltajı | 118.4 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 17 bg |
Elektrikli motor torku | 66 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 136 bg @ 5600 dev/dak |
Litre başına güç | 68.2 bg/Lt |
Tork | 182 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 1995 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Boxer motor |
Silindir çapı | 84 mm |
Silindir içi vuruş | 90 mm |
Sıkıştırma oranı | 12.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1693-1722 Kg |
Maksimum ağırlık | 1870 Kg |
Azami yük | 148-177 Kg |
Bagaj hacmi en az | 508 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1731 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 48 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4670 mm |
Genişlik | 1830 mm |
Yükseklik | 1730 mm |
Dingil Mesafesi | 2670 mm |
Ön tekerlek izi | 1565-1570 mm |
Arka tekerlek izi | 1570-1575 mm |
Yerden yükseklik | 220 mm |
En az dönüş açısı | 10.8 m |
Yaklaşım açısı | 20.4° |
Kalkış açısı | 25.7° |
rampa açısı | 21° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman Lineartronic |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/55 R18; 235/50 R19 |
Jant Boyutu | 7J x 18; 7.5J x 19 |