4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Subaru |
Model | Crosstrek |
Nesil | Crosstrek II |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 (148 bg) Plug-in Hybrid AWD Lineartronic |
Üretim başlangıç yılı | 2018 yıl |
Son üretim yılı | 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV, Crossover |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.7 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Ağırlık/güç oranı | 11.4 Kg/bg, 87.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 9.3 Kg/Nm, 107.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 8.8 kWh |
Batarya voltajı | 351.5 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Elektrikle gidilebilen menzil | 27.4 km |
Ortalama Enerji Tüketimi | 23.3 kWh/100 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 118 bg |
Elektrikli motor torku | 202 Nm @ 0-1500 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Sistem gücü | 148 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 137 bg @ 5600 dev/dak |
Litre başına güç | 68.7 bg/Lt |
Tork | 182 Nm @ 4400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | FB20 |
Motor hacmi | 1995 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Boxer motor |
Silindir çapı | 84.07 mm |
Silindir içi vuruş | 89.92 mm |
Sıkıştırma oranı | 13.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, DAVCS |
Motor yağı kapasitesi | 4.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 8 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1690 Kg |
Bagaj hacmi en az | 450 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1220 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 50 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 454 Kg |
Römork burun yükü | 45 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4465 mm |
Genişlik | 1803 mm |
aynalar dahil genişlik | 2022 mm |
Yükseklik | 1595 mm |
Dingil Mesafesi | 2664 mm |
Ön tekerlek izi | 1549 mm |
Arka tekerlek izi | 1554 mm |
Yerden yükseklik | 221 mm |
En az dönüş açısı | 10.8 m |
Yaklaşım açısı | 17.1° |
Kalkış açısı | 28.6° |
rampa açısı | 19.3° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman Lineartronic |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 294 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 284 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/55 R18 |
Jant Boyutu | 7J x 18 |