4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | SsangYong |
Model | Chairman |
Nesil | Chairman W (facelift 2011) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.8 (197 bg) 4WD T-tronic |
Üretim başlangıç yılı | 2011 yıl |
Son üretim yılı | 2017 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 17 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 9.2 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 12.1 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 195 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 9.9 Kg/bg, 101.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 7.4 Kg/Nm, 136 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 197 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 70.4 bg/Lt |
Tork | 265 Nm @ 4600 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | G28D |
Motor hacmi | 2799 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 11.5 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1949 Kg |
Maksimum ağırlık | 2490 Kg |
Azami yük | 541 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 83 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5135 mm |
Genişlik | 1895 mm |
Yükseklik | 1495 mm |
Dingil Mesafesi | 2970 mm |
Ön tekerlek izi | 1600 mm |
Arka tekerlek izi | 1590 mm |
ön çıkıntı | 945 mm |
arka çıkıntı | 1220 mm |
Yerden yükseklik | 175 mm |
En az dönüş açısı | 11.2 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman T-tronic |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 245/45 R19 |
Jant Boyutu | 19 |