4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Skoda |
Model | Superb |
Nesil | Superb IV Combi |
Modifikasyonu (Motor) | iV 1.5 TSI (204 bg) Plug-in Hybrid DSG |
Üretim başlangıç yılı | Mart, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 0.4-0.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 8-11 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.1 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.1 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.7 saniye |
Maksimum sürat | 220 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6 EA |
Ağırlık/güç oranı | 8.7 Kg/bg, 114.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.1 Kg/Nm, 196.9 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 25.7 kWh |
Net batarya kapasitesi | 19.7 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum-nikel manganez kobalt oksit (Li-NMC) |
Batarya konumu | Zemin altında, arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 100 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 116 bg |
Elektrikli motor torku | 330 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 204 bg |
Sistem tork | 350 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 150 bg @ 5500-6000 dev/dak |
Litre başına güç | 100.1 bg/Lt |
Tork | 250 Nm @ 1500-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1498 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 74.5 mm |
Silindir içi vuruş | 85.9 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1778-1912 Kg |
Maksimum ağırlık | 2350 Kg |
Azami yük | 438-572 Kg |
Bagaj hacmi en az | 510 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1770 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 45 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1800 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1800 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 90 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4902 mm |
Genişlik | 1849 mm |
aynalar dahil genişlik | 2090 mm |
Yükseklik | 1483 mm |
Dingil Mesafesi | 2841 mm |
Ön tekerlek izi | 1584 mm |
Arka tekerlek izi | 1571 mm |
ön çıkıntı | 950 mm |
arka çıkıntı | 1111 mm |
Yerden yükseklik | 140 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.269-0.283 |
En az dönüş açısı | 11.1 m |
Yaklaşım açısı | 13° |
Kalkış açısı | 12.2° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/55 R17; 235/45 R18 |
Jant Boyutu | 7.5J x 17 ET41; 8J x 18 ET44 |