4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Skoda |
Model | Octavia |
Nesil | Octavia IV |
Modifikasyonu (Motor) | 1.0 TSI EVO e-TEC (110 bg) Mild Hybrid DSG |
Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Mart, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Liftback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 6.4 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 4.9 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 4.4 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 5.1 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 5.0 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 114 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC) | 5.0 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC) | 3.7 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 4.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 96 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 10.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 10.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 10 saniye |
Maksimum sürat | 208 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6 Ap |
Ağırlık/güç oranı | 11.5 Kg/bg, 86.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.3 Kg/Nm, 158 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 110 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 110.1 bg/Lt |
Tork | 200 Nm @ 2000-3000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | DLAA |
Motor hacmi | 999 cm3 |
Silindir Adedi | 3 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 74.5 mm |
Silindir içi vuruş | 76.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5:1 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 8 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1266-1431 Kg |
Maksimum ağırlık | 1900 Kg |
Azami yük | 469-634 Kg |
Bagaj hacmi en az | 600 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1555 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 45 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1300 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1300 Kg |
Frensiz treyler yükü | 670 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4689 mm |
Genişlik | 1829 mm |
aynalar dahil genişlik | 2003 mm |
Yükseklik | 1470 mm |
Dingil Mesafesi | 2686 mm |
Ön tekerlek izi | 1543 mm |
Arka tekerlek izi | 1535 mm |
ön çıkıntı | 910 mm |
arka çıkıntı | 1094 mm |
Yerden yükseklik | 143 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.243 |
En az dönüş açısı | 10.4 m |
Yaklaşım açısı | 14.3° |
Kalkış açısı | 12.8° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 205/60 R16 |
Jant Boyutu | 16 |