4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
| Genel bilgi | |
| Marka | Skoda |
| Model | Octavia |
| Nesil | Octavia III |
| Modifikasyonu (Motor) | 1.8 TSI (180 bg) DSG 4x4 |
| Üretim başlangıç yılı | 2013 yıl |
| Son üretim yılı | 2017 yıl |
| Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
| Gövde tipi | Hatchback |
| Koltuk Sayısı | 5 |
| Kapı sayısı | 5 |
| Performans | |
| Şehir içi yakıt tüketimi | 8.3 Lt/100 km |
| Şehir dışı yakıt tüketimi | 5.7 Lt/100 km |
| Ortalama yakıt tüketimi | 6.7 Lt/100 km |
| CO2 Emisyonları | 154 g/km |
| Yakıt Tipi | Benzin |
| Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.4 saniye |
| Hızlanma 0 - 62 mph | 7.4 saniye |
| Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7 saniye |
| Maksimum sürat | 229 km/saat |
| Emisyon Standardı | Euro 6 |
| Ağırlık/güç oranı | 7.5 Kg/bg, 133 bg/ton |
| Ağırlık/Tork oranı | 4.8 Kg/Nm, 206.9 Nm/ton |
| Motor | |
| Güç | 180 bg @ 4500-6200 dev/dak |
| Litre başına güç | 100.1 bg/Lt |
| Tork | 280 Nm @ 1350-4500 dev/dak |
| Motor düzeni | Ön, enine |
| Motor Modeli/Kodu | EA888 / CJSB |
| Motor hacmi | 1798 cm3 |
| Silindir Adedi | 4 |
| Motor konfigürasyonu | Sıralı |
| Silindir çapı | 82.5 mm |
| Silindir içi vuruş | 84.2 mm |
| Sıkıştırma oranı | 9.6:1 |
| Silindir başına düşen valf | 4 |
| Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
| Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
| Valf yapısı | DOHC |
| Motor yağı kapasitesi | 5.2 Lt |
| Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
| soğutma sıvısı | 7.8 Lt |
| Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
| Hacim ve ağırlıklar. | |
| Ağırlık | 1353 Kg |
| Maksimum ağırlık | 1938 Kg |
| Azami yük | 585 Kg |
| Bagaj hacmi en az | 590 Lt |
| Bagaj hacmi en fazla | 1580 Lt |
| Yakıt deposu hacmi | 50 Lt |
| Tavan Yükü | 75 Kg |
| Frenli treyler yükü (12%) | 1600 Kg |
| Frensiz treyler yükü | 710 Kg |
| Römork burun yükü | 80 Kg |
| Boyutlar | |
| Uzunluk | 4659 mm |
| Genişlik | 1814 mm |
| aynalar dahil genişlik | 2017 mm |
| Yükseklik | 1461 mm |
| Dingil Mesafesi | 2680 mm |
| Ön tekerlek izi | 1543 mm |
| Arka tekerlek izi | 1512 mm |
| Yerden yükseklik | 140 mm |
| Sürükle katsayısı (Cd) | 0.302 |
| En az dönüş açısı | 11.04 m |
| Yaklaşım açısı | 14° |
| Kalkış açısı | 12.3° |
| Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
| Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
| Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
| Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DSG |
| Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
| Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
| Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Arka frenler | Disk |
| Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
| Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
| Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
| Lastik boyutu | 205/55 R16; 225/45 R17; 225/40 R18 |
| Jant Boyutu | 6.5J x 16; 7J x 17; 7.5J x 18 |