4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Skoda |
Model | Kodiaq |
Nesil | Kodiaq II |
Modifikasyonu (Motor) | 1.5 TSI (150 bg) Mild Hybrid DSG 7 Seat |
Üretim başlangıç yılı | Ocak, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 5.9-6.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 135-151 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 9.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 9.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 9.4 saniye |
Maksimum sürat | 205 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 10.9 Kg/bg, 92.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.5 Kg/Nm, 153.6 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrik motorunun yeri | Ön, enine |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 150 bg @ 5000-6000 dev/dak |
Litre başına güç | 100.1 bg/Lt |
Tork | 250 Nm @ 1500-3500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA211 evo2 |
Motor hacmi | 1498 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 74.5 mm |
Silindir içi vuruş | 85.9 mm |
Sıkıştırma oranı | 12:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiSilindir Deaktivasyonu sistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1628-1830 Kg |
Maksimum ağırlık | 2231-2424 Kg |
Azami yük | 594-603 Kg |
Bagaj hacmi en az | 845 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2035 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1800 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1800 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4758 mm |
Genişlik | 1864 mm |
aynalar katlı genişlik | 1924 mm |
aynalar dahil genişlik | 2087 mm |
Yükseklik | 1658 mm |
Dingil Mesafesi | 2791 mm |
Ön tekerlek izi | 1586 mm |
Arka tekerlek izi | 1576 mm |
Yerden yükseklik | 189 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.293-0.321 |
En az dönüş açısı | 11.2 m |
Yaklaşım açısı | 17° |
Kalkış açısı | 17.6° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/65 R17; 235/55 R18; 235/50 R19; 235/45 R20 |
Jant Boyutu | 7J x 17; 7.5J x 18; 7.5J x 19; 8J x 20 |