4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Skoda |
Model | Kodiaq |
Nesil | Kodiaq I |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 TSI (190 bg) 4x4 DSG 7 Seat |
Üretim başlangıç yılı | 2019 yıl |
Son üretim yılı | Nisan, 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 8.6-8.9 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 5.9-6.1 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.9-7.1 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 156-163 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.7 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.7 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.3 saniye |
Maksimum sürat | 210 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC |
Ağırlık/güç oranı | 8.8 Kg/bg, 113.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.2 Kg/Nm, 191.5 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 190 bg @ 4200-6000 dev/dak |
Litre başına güç | 95.8 bg/Lt |
Tork | 320 Nm @ 1500-4100 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA888 / DKZA |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82.5 mm |
Silindir içi vuruş | 92.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.65:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 5.7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 10 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1671-1876 Kg |
Maksimum ağırlık | 2410-2479 Kg |
Azami yük | 603-739 Kg |
Bagaj hacmi en az | 270 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2005 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 60 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 2000 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2000 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4697 mm |
Genişlik | 1882 mm |
aynalar dahil genişlik | 2087 mm |
Yükseklik | 1659 mm |
Dingil Mesafesi | 2791 mm |
Ön tekerlek izi | 1586 mm |
Arka tekerlek izi | 1576 mm |
ön çıkıntı | 898 mm |
arka çıkıntı | 1009 mm |
Yerden yükseklik | 191 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.335 |
En az dönüş açısı | 11.6 m |
Yaklaşım açısı | 19.1° |
Kalkış açısı | 15.7° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 215/65 R17; 235/55 R18; 235/50 R19; 235/45 R20 |
Jant Boyutu | 7J x 17; 7J x 18; 7J x 19; 8J x 20 |