4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Skoda |
Model | Kodiaq |
Nesil | Kodiaq I |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 TDI (200 bg) 4x4 DSG |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Nisan, 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 8.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 6.1 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 5.5 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 6.6 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 6.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 168 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC) | 6.4 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC) | 4.7 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 5.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 140 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Maksimum sürat | 213 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 8.7 Kg/bg, 114.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.4 Kg/Nm, 229.1 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 200 bg @ 3600-4100 dev/dak |
Litre başına güç | 101.6 bg/Lt |
Tork | 400 Nm @ 1750-3500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EA288 evo / DTUA |
Motor hacmi | 1968 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 95.5 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 5.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1746 Kg |
Maksimum ağırlık | 2369 Kg |
Azami yük | 623 Kg |
Bagaj hacmi en az | 835 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2065 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 60 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4697 mm |
Genişlik | 1882 mm |
aynalar dahil genişlik | 2087 mm |
Yükseklik | 1681 mm |
Dingil Mesafesi | 2791 mm |
Ön tekerlek izi | 1586 mm |
Arka tekerlek izi | 1576 mm |
ön çıkıntı | 898 mm |
arka çıkıntı | 1009 mm |
Yerden yükseklik | 193 mm |
En az dönüş açısı | 12.2 m |
Yaklaşım açısı | 19.4° |
Kalkış açısı | 15.9° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/55 R18 |
Jant Boyutu | 7J x 18 |