Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Skoda Karoq 2.0 TDI (143 bg) DSG

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2018-2021
Motor Kodu :
EA288 / CRVC
Yakıt :
Dizel
Kasa Tipi :
SUV
Motor Gücü :
143 bg @ 3500-4000 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1968 cm3
Vites :
7 vites, otomatik şanzıman DSG

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Skoda
Model Karoq
Nesil Karoq
Modifikasyonu (Motor) 2.0 TDI (143 bg) DSG
Üretim başlangıç yılı 2018 yıl
Son üretim yılı Kasım, 2021 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi SUV
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Yakıt Tipi Dizel
Hızlanma 0 - 100 km/saat 9.1 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 9.1 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 8.6 saniye
Maksimum sürat 202 km/saat
Ağırlık/güç oranı 10.2 Kg/bg, 98.3 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 4.5 Kg/Nm, 219.9 Nm/ton
Motor
Güç 143 bg @ 3500-4000 dev/dak
Litre başına güç 72.7 bg/Lt
Tork 320 Nm @ 1750-3000 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu EA288 / CRVC
Motor hacmi 1968 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Dizel - Commonrail
Motor aspirasyonu Turbo kompresör, Intercooler
Motor yağı kapasitesi 4.7 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
Motor sistemleri Partikül filtresi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1455 Kg
Bagaj hacmi en az 521 Lt
Bagaj hacmi en fazla 1630 Lt
Yakıt deposu hacmi 55 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4382 mm
Genişlik 1841 mm
aynalar dahil genişlik 2025 mm
Yükseklik 1603-1607 mm
Dingil Mesafesi 2630-2638 mm
Ön tekerlek izi 1576 mm
Arka tekerlek izi 1541-1547 mm
Yaklaşım açısı 18.4-18.8°
Kalkış açısı 18.7-19.5°
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 7 vites, otomatik şanzıman DSG
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 215/55 R17 94 V
Jant Boyutu 17