4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Porsche |
Model | 918 |
Nesil | 918 Spyder |
Modifikasyonu (Motor) | 4.6 V8 (887 bg) Hybrid PDK |
Üretim başlangıç yılı | 2013 yıl |
Son üretim yılı | 2015 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Roadster |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 3.1 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 72 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 2.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 2.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph | 2.5 saniye |
Hızlanma 0 - 200 km/saat | 7.3 saniye |
Hızlanma 0 - 300 km/saat | 20.9 saniye |
Maksimum sürat | 345 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 5 |
Ağırlık/güç oranı | 1.9 Kg/bg, 529.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 1.3 Kg/Nm, 764.6 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 6.8 kWh |
Batarya voltajı | 385 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya ağırlığı | 138 Kg |
Batarya konumu | Yolcu kabininin arka duvarının arkasında |
Elektrikle gidilebilen menzil (NEDC) | 16-31 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC) | 12.7 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 150 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 129 bg |
Elektrikli motor torku | 210 Nm |
Elektrik motorunun maksimum devir sayısı | 16000 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Ön aks, enine |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 156 bg |
Elektrikli motor torku | 375 Nm |
Elektrik motorunun maksimum devir sayısı | 9150 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Sistem gücü | 887 bg @ 8500 dev/dak |
Sistem tork | 1280 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 608 bg @ 8700 dev/dak |
Litre başına güç | 132.4 bg/Lt |
Tork | 540 Nm @ 6700 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 9150 dev/dak |
Motor düzeni | Orta, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | M1800 |
Motor hacmi | 4593 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 95 mm |
Silindir içi vuruş | 81 mm |
Sıkıştırma oranı | 13.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 8.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 28.3 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1674 Kg |
Maksimum ağırlık | 1900 Kg |
Azami yük | 226 Kg |
Bagaj hacmi en az | 110 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 70 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4643 mm |
Genişlik | 1940 mm |
aynalar dahil genişlik | 2053 mm |
Yükseklik | 1167 mm |
Dingil Mesafesi | 2730 mm |
Ön tekerlek izi | 1664 mm |
Arka tekerlek izi | 1612 mm |
Yerden yükseklik | 93 mm |
En az dönüş açısı | 12.7 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir İYM arka tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman PDK |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 410x36 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 390x32 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi)4 döner tekerlek (arka döner tekerlek) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 265/35 R20Arka lastikler: 325/30 R21 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 9.5J x 20Arka jantlar: 12.5J x 21 |