4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 508 |
Nesil | 508 II SW (Phase I, 2018) |
Modifikasyonu (Motor) | PSE 1.6 PureTech (360 bg) 4WD Plug-in Hybrid e-EAT8 |
Üretim başlangıç yılı | 2020 yıl |
Son üretim yılı | 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 1.8 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 42 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 1.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 42 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.9 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 5.2 Kg/bg, 192 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.6 Kg/Nm, 277.3 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 11.5 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 45 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 15.9 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 135 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 110 bg @ 2500 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 320 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 112 bg @ 14000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 166 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Sistem gücü | 360 bg |
Sistem tork | 520 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 200 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 125.2 bg/Lt |
Tork | 300 Nm @ 3000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | EP6FDT |
Motor hacmi | 1598 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 77 mm |
Silindir içi vuruş | 85.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.2:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.25 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1875 Kg |
Maksimum ağırlık | 2360 Kg |
Azami yük | 485 Kg |
Bagaj hacmi en az | 530 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1780 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 62 Lt |
Tavan Yükü | 80 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1270 Kg |
Frensiz treyler yükü | 745 Kg |
Römork burun yükü | 70 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4790 mm |
Genişlik | 1860 mm |
aynalar dahil genişlik | 2079 mm |
Yükseklik | 1420 mm |
Dingil Mesafesi | 2800 mm |
Ön tekerlek izi | 1600 mm |
Arka tekerlek izi | 1600 mm |
ön çıkıntı | 950 mm |
arka çıkıntı | 1040 mm |
En az dönüş açısı | 10.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman e-EAT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 380 mm |
Arka frenler | Disk, 290 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 245/35 R20 |
Jant Boyutu | 20 |