4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 508 |
Nesil | 508 I (Phase I, 2010) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 HDi (200 bg) Hybrid4 4x4 Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2011 yıl |
Son üretim yılı | 2014 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 91 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi | 3.5 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 3.7 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 3.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 91 g/km |
Yakıt Tipi | Dizel |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.2 saniye |
Maksimum sürat | 210 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 5 |
Ağırlık/güç oranı | 8.3 Kg/bg, 120.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.7 Kg/Nm, 271.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Nikel metal hidrit (NiMH) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 37 bg |
Sistem gücü | 200 bg @ 3750 dev/dak |
Sistem tork | 450 Nm @ 1750 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 163 bg @ 3750 dev/dak |
Litre başına güç | 81.6 bg/Lt |
Tork | 300 Nm @ 1750 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | RHC DW10CTED4 |
Motor hacmi | 1997 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Dizel - Commonrail |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 10 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1660 Kg |
Maksimum ağırlık | 2265 Kg |
Azami yük | 605 Kg |
Bagaj hacmi en az | 339 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1205 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 72 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4792 mm |
Genişlik | 1920 mm |
Yükseklik | 1456 mm |
Dingil Mesafesi | 2817 mm |
En az dönüş açısı | 10.9 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir, elektrik motoru, tam elektrikli modda, sadece İYM'den veya karışık modda hareket imkanı ile aracın arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | 215/55 R17 94W; 235/45 R18 98W |
Jant Boyutu | 17; 18 |