4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 5008 |
Nesil | 5008 III (Phase I, 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 (196 bg) Plug-in Hybrid e-DCS |
Üretim başlangıç yılı | Mart, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 23 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.3 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.3 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 7.9 saniye |
Maksimum sürat | 215 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 10.4 Kg/bg, 95.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.8 Kg/Nm, 146.5 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Net batarya kapasitesi | 17.9 kWh |
Batarya voltajı | 360 V |
Batarya teknolojisi | Lityum-nikel manganez kobalt oksit (Li-NMC) |
Batarya ağırlığı | 160 Kg |
Batarya konumu | Zemin altında, arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 82 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 125 bg |
Elektrikli motor torku | 115 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 196 bg @ 6000 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 150 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 93.9 bg/Lt |
Tork | 300 Nm @ 2500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1598 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2048 Kg |
Maksimum ağırlık | 2700 Kg |
Azami yük | 652 Kg |
Bagaj hacmi en az | 259 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1815 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 1300 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4791 mm |
Genişlik | 1895 mm |
Yükseklik | 1694 mm |
Dingil Mesafesi | 2901 mm |
Ön tekerlek izi | 1630 mm |
Arka tekerlek izi | 1636 mm |
ön çıkıntı | 940 mm |
arka çıkıntı | 950 mm |
Yerden yükseklik | 209 mm |
En az dönüş açısı | 11.2 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman e-DCS |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 365x37 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 356x26 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/55 R19; 235/50 R20 |
Jant Boyutu | 19; 20 |