4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 406 |
Nesil | 406 (Phase I, 1995) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.8 16V (110 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1995 yıl |
Son üretim yılı | 1999 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 10 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.6 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 8.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 198 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 11.5 Kg/bg, 87.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.1 Kg/Nm, 123 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 110 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 62.5 bg/Lt |
Tork | 155 Nm @ 4250 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | LFY XU7JP4 |
Motor hacmi | 1761 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 83 mm |
Silindir içi vuruş | 81.4 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.25 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 7.4 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1260 Kg |
Maksimum ağırlık | 1790 Kg |
Azami yük | 530 Kg |
Bagaj hacmi en az | 430 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 70 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4600 mm |
Genişlik | 1765 mm |
Yükseklik | 1396 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
ön çıkıntı | 937 mm |
arka çıkıntı | 963 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | 195/65 R15 |
Jant Boyutu | 15 |